TERkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.
Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...

6 comments:

  iela_ump87

February 10, 2009 at 11:13 AM

hahhahahahah.....kelakarnyer....
huuhuhuhhu dah arrr lme xupdate ...ehmmmm coz cr jenaka ni ker ,,,,,
xdak lg lawak ker

  aZiZuL HaFiZ

February 10, 2009 at 8:08 PM

haahahahah...taha2...
igtkn pe la td..
hehe..xsenonoh tol org tua 2..ahakz!! =p

  fArlEeya

February 14, 2009 at 11:35 PM

salam, Ha...watla shout mix box. senang nk chat n comment kat citu. Ko ok ke kat sane? Rindu r kat ko. Hope to see u soon. Thanks 4 the comment beb.

  fArlEeya

February 18, 2009 at 7:36 PM

wat per Ha? bz ek? hope ko c-hat2 kat sane.

  fArlEeya

February 23, 2009 at 7:33 PM

Ha, aku sedihla idup kat sini. budak2 semua dah pulaukan aku. ada budak ugut aku dia akan hancurkan idup aku, seksa aku sikit2 sampai aku grade......

  fArlEeya

February 27, 2009 at 1:37 PM

lelaki Ha. Tp x pe pak guru, mak ayah ko semua dah tolong aku. Alhamdulillah. Budak lelaki influence budak2 lain supaya jangan kwan dengan aku. Semua dah pulaukan aku.